Online rezervacija avionske karte nikada nije bila jednostavnija!
Kako rezervirati aviokarte?
Cijene na našim stranicama uključuju sve pristojbe i naknade za sve putnike.
Da biste uspješno napravili rezervaciju i kupili avionsku kartu potrebno je znati:
- Kako pretraživati letove?
- Kako rezervirati željene letove?
- Kako da promijenite ili vratite kupljenu avionsku kartu?
Rezervirajte avionsku kartu sami i uštedite novac!
KAKO PRETRAŽIVATI LETOVE?
Da bi rezervirali aviokartu online morate prvo pretražiti letove. Potrebno je popuniti obrazac za online rezervaciju aviokarata koja se nalazi na stranicama Obzor putovanja – Aviokarte.
- Vrsta putovanja:
- ukoliko putujete u jednom smjeru, odaberite “u jednom smjeru”
- ukoliko želite povratnu avio kartu, odaberite “povratno” – automatski odabrano
- ukoliko imate više polazaka-povrataka, odaberite “više segmenata”
- Datum povratka – odaberite datum povratka
- uz datum možete odabrati i preferirano vrijeme polaska iz destinacije i dolaska u destinaciju
- Datum odlaska – odaberite datum odlaska – rezervacije su dozvoljene minimalno 3 dana od današnjeg dana
- 1. Mjesto polaska – upišite grad iz kojeg želite putovati – točan naziv na engleskom jeziku
- 2. Mjesto dolaska – upišite grad u koji putujete – točan naziv na engleskom jeziku
- Odrasli – odaberite broj osoba za koje Vam je potrebna aviokarta (maksimalno 8 osoba)
- CH (2-12) – odaberite broj djece za koje Vam je potrebna aviokarta. Djeca su od 2 do 12 godina (makismalno 3 djece)
- Beba (0-2) – odaberite broj beba za koje Vam je potrebna aviokarta. Beba je do 2 navršene godine (makismalno 1 beba)
- ukoliko trebate aviokarte za veći broj osoba, djece ili beba molimo Vas da nam pošaljete pisani zahtjev
- Odabirom opcije Napredno pretraživanje otvara Vam se mogućnosti
- pretraživanja unutar -/+3 dana – sustav će pretražiti i prikazati cijene unutar 7 dana
- samo letovi koji se mogu refundirati – sustav će prikazati tarife koje se mogu refundirati, u većini slučajeva tarife koje se mogu refundirati su skuplje
- preferirane aviokompanije – možete upisati do 3 preferirane aviokompanije za koje će Vam sustav prikazati cijene
- maksimalna cijena – sustav će Vam prikazati aviokarte do Vaše određene maksimalne cijene
- klasa – odaberite da li želite aviokartu u ekonomskoj, premium, poslovnoj ili prvoj klasi
- samo direktni letovi – sustav će prikazati samo izravne letove
- Na kraju kliknite na gumb “Pretraži”
NAPOMENA: Na sljedećoj stranici možete filtrirati rezultate prema gore navedenim parametrima
Cijene aviokarata će Vam se prikazati od najniže cijene do najveće cijene.
KAKO REZERVIRATI ŽELJENE LETOVE?
- Važno je izabrati one letove koji vam najviše odgovaraju. Pripazite, neke avio kompanije dodatno naplaćuju prtljagu. Odabir letova ćete napraviti tako što ćete kliknuti na gumb pored izabranih letova. Cijena za izabrane letove se nalazi iznad ponuđenih letova i uključuje sve pristojbe i naknade. Zatim, kliknite na „Odaberi“.
- rezultate možete filtrirati odabirom aviokompanije ili izbornikom na desnoj strani
- također možete pokrenuti pretragu +/- 3 dana klikom na gumb +/- 3 dana
- Klikom na Prikaži detalje prikazat će Vam se detalji leta (koja je klasa, zrakoplov, čekanje u slučaju presjedanja i sl.)
- Nakon odabira letova otvorit će Vam se stranica sa odabranim letovima, cijenom avionske karte i pravilima i uvjetima letova. Ukoliko Vam uvjeti aviokarte nisu jasni, molim Vas da kontaktirate naše agente emailom ili telefonom i dobit ćete sve informacije u vezi refundacije ili promjene aviokarte.
- Rezervaciju možete napraviti:
- bez prijavljivanja (nije moguće za LowCost avio kompanije)
- s kratkom prijavom
- ukoliko ste već prijavljeni korisnik – sustav će povući podatke s Vaše posljednje rezervacije
- Kliknite na “Rezerviraj košaricu”
- Na sljedećoj stranici otvorit će Vam se obrazac za ispunjavanje Vaših podataka i plaćanje
- Za svakog putnika neophodno je popuniti podatke:
- Titula
- Ime
- Prezime
- Datum rođenja
- Telefon (mobilni ili fiksni)
- Putni dokument – VRLO VAŽNO! Morate putovati s unesenim putnim dokumentom
- Napomena: Imena se upisuju engleskom abecedom – umesto slova š – s, ć – c, č – c, đ – d. Molim Vas upišite u točna polja ime i prezime, jer avio kompanije ne dozvoljavaju promjene imena i prezimena. Ukoliko ne upišete točno ime i prezime putnika rezervacija nije važeća. Ime i prezime mora biti upisano kao što je upisano na putnom dokumentu.
- Frequent flyer kartice – upišite karticu za skupljanje milja
- Usluge zrakoplovne kompanije – možete dodati dodatnu prtljagu, asistenciju, obroke i rezervirati sjedalo
- Ukoliko imate promotivni kupon, unesite kod popusta i kliknite na Primijeni popust
- Adresa za dostavu računa – popunite ukoliko želite R1 račun ili da Vam pošaljemo račun na adresu (u suprotnom šaljemo račun s aviokartom na e-mail)
- Plaćanje možete izvršiti jednokratno kreditnom karticom – unesite kreditnu karticu za plaćanje
- možete platiti karticama Visa, MasterCard, American Express ili Diners
- VAŽNO UPOZORENJE ZA VISA DEBITNE KARTICE Zbog neusklađenosti hrvatskih banaka, molimo Vas da za kupnju karata NE koristite VISA debitne kartice! Sredstva će biti dva puta terećena s kartice, sve do usklađenja banke (7-10 dana!) kada će jedno terećenje biti vraćeno na karticu. Ostale kreditne kartice (MasterCard, American Express, Visa, Diners) nisu zahvaćene ovim poteškoćama.
- LowCost avio kompanije znaju zaračunati naknadu za plaćanje kreditnom karticom, sustav će Vam prikazati iznos naknade
- SIGURNOST KUPNJE GARANTIRAJU visoki stupanj zaštite i trgovaca i kupaca
- 3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce
- Certifikacija po PCI DSS standardima
- Plaćanje možete izvršiti i naknadno (do 24 sata), uplatom na račun ili gotovinom u poslovnici Obzor putovanja, Nikole Tesle 5, Zagreb uz naknadu od 75,00 kuna (ne odnosi se za LowCost avio kompanije)
- Napomena – upišite ukoliko imate bilo kakvu napomenu
- Označite da prihvaćate pravila i kliknite na gumb “Završi rezervaciju”
Online rezervacija aviokarte je napravljena
Nakon napravljene rezervacije avionske karte na e-mail ćete dobiti potvrdu rezervacije, nakon toga će Vas naši agenti kontaktirati s načinom plaćanja ili će ispisati Vašu kartu i račun te Vam iste proslijediti na e-mail.
KAKO DA PROMIJENTE ILI VRATITE KUPLJENU AVIONSKU KARTU?
Pri svakoj kupovini avionske karte online putnik je dužan da pročita i prihvati uvjete avio prijevoznika koji vrijede za određenu tarifu koju je rezervirao.
Ukoliko putnik ne označi da je pročitao i da prihvaća uvjete promjene i refundacije aviokarte neće moći završiti rezervaciju online.
Prilikom usmene ili rezervacije aviokarte putem e-maila agent Obzor putovanja je dužan da naručiocu karata pošalje rezervaciju aviokarata sa svim uvjetima:
- termin do kada je potrebno uplatiti aviokartu
- koliki je minimum boravak u destinaciji
- kolika je maksimalna valjanost aviokarte
- uvjeti za vraćanje odnosno refundaciju aviokarte
- uvjeti za promjenu aviokarte
Ukoliko putnik nije u mogućnosti da primi potvrđenu rezervaciju aviokarte na e-mail ili faks, prilikom preuzimanja istih dužan je potpisati da prihvaća uvjete avio kompanije. Ukoliko je avionska karta kupljena i plaćena osobno u našoj poslovnici putnik je dužan da pri refundaciji dostavi svoju aviokartu.
Reklamacije kupovine avionske karte i povrat sredstava vrše se po uvjetima tarife koju sadrži kupljena karta i refundaciji koju odobri aviokompanija. Putnik je prije kupovine avionske karte upoznat sa uvjetima tarife.
Ukoliko želite promjeniti aviokartu ili refundirate kupljenu aviokartu molimo Vas da nam pošaljete zahtev sa konkretnim informacijama. U najkraćem mogućem roku dobit ćete odgovor od našeg agenta.